Alla inlägg under september 2010

Av malin nilsson - 4 september 2010 19:47

Mår jag lite bättre..Lr så är det jag som bestämt att jag kan inte vara sjuk i mer än en vecka. Nä men allvarligt så mår jag liiite bättre idag. No more fever i think, just tha cold.


Åt super god frukost idag, macka med keso, örtsalt och tomat på det. Till detta, en hallon smoothie. MUMS!!

Imorgon börjar vi med morgon prommisar igen, detta håller inte.


Fixat lite idag, gjort lite mat lådor, tvättat fönstren, bytt lakan i sängen och lite annat smått och gott. Nu Längtar jag tills klokan blir nio, för så ska jag sluta städa och börja chilla..

Hej!

Av malin nilsson - 3 september 2010 16:12

one tree hill när man ligger hemma och är sjuk! The best!

Tog en liiiiten, liten promenad idag, det gick inte så bra. Märkte när jag väl va hemma igen att jag tydligen inte var frisk idag, som jag hade hoppats på. Bläää.


Fixar och trixar lite här hemma och går runt i mina mjuuukaste kläder jag äger. Visst, det är mysigt. I en dag lr två!!!


Jaja, hejdå.

Av malin nilsson - 2 september 2010 15:33

Middagsrecept gjorde jag idag. Väldigt enkelt och VÄLDIGT GOTT!


Så , nu är jag mätt och belåten.

Ff sjuk, men fått gjort lite vikitga saker idag. Pappersarbeten och sån shit. Men, som måste göras.


Håller på å diskar lite nu! Wehoo..?!

Fan alltid när jag är sjuk en vecka lr så känns det som jag varit inne en månad. Helt blek och jävlig är jag. Å ögonbryn stora som buskar, haha. Well så är´t!


Är det bara jag som längtar till hösten??

Levande ljus, halsdukar, härliga jackor, mysiga fikastunder med vänner, bio!, å massa annat! Yes weee like cooome on!


På ons kommer mina systerdöttrar från stockholm och om ska vara här en vecka. Kommer nog hänga där en hel del! Inte ofta man får chansen att träffa dom små liven!


Nu, fortsätta med disken. Tjipp och hej!

Av malin nilsson - 1 september 2010 22:39

Jag tittar på detta av en anledning och en anledning only. Jo, för att då och då dyker Pasha upp! Girls, u know wat im talking about....mmmmmhm!


Imorgon skulle jag egentligen gått hem till M, käkat lite med jobbet och spelat minigolf, men fan jag mår inte bra än asså. Får kika på dom genom fönstret ist:)


Fått gjort ett ärende och storhandlat mat, skönt. va helt svettig när jag kom hem. Tecken på att man inte riiiktigt är frisk än. Sad but true.


Hoppas ni har det bättre än mig just nu. (ojoj, va jag tyker synd om mig sj just nu)


Tjoo!

Av malin nilsson - 1 september 2010 13:39

Men måste åka å göra ett ärende och handla lite mat. Suck.

But. A women gotta do what a woman gotta do.


Take care ya´ll.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards