Alla inlägg under januari 2011

Av malin nilsson - 12 januari 2011 01:23

WTF liksom??


Några gubbar har varit här idag och installerat nån bredband grej, man fick hem en lapp "Vi kommer nån gång mellan åtta och 16. Lås inte dörren bla bla bla. Tar ungefär 2 timmar.


Oro!


Ska jag åka iväg innan åtta? Tänk om dom knackar på när jag står i duschen med schampoo rinnande i ögonen? Ska jag säga att dom får komma tillbaka efter jag stuckit?

Gaah, tänkte på detta igår kväll och fick damp. Sen slutade jag dampa och kom på att jag skulle åka vid åtta tiden, först hem till mamma och pappa.


Så, efter lite frukost åkte jag dit och hängde lite med mamma.


Sen åkte jag in till staden, fikade med K, köpte en mp3, fixade min klocka och sen drog hemåt igen.


Hem till C och hennes söta hund! Jag dooog så söt den var!


(Kände mig lika cool som vanligt när jag strosade runt på stan i min lilla plastmugg)


Har saknat min lilla lägenhet idag, då man vart iväg hela dagen.


Nu, ZZZzzoooova.

Av malin nilsson - 12 januari 2011 01:18

  

Av malin nilsson - 12 januari 2011 01:14

  

Av malin nilsson - 12 januari 2011 01:09

  

Av malin nilsson - 12 januari 2011 01:07

  

Av malin nilsson - 12 januari 2011 00:56

  

Av malin nilsson - 10 januari 2011 11:51

Såg mysigaste filmen igår! Den nya karate kid med will smiths son. Å herre jösses vad söt han är asså!!!


And he kicked some serius ass!! Jäääj!


Nu har jag gått morgonpromenad, ätit frukost, ringt ett viktigt samtal och ska fortsätta med min dag!


Hej hopp!

Av malin nilsson - 9 januari 2011 20:31

OOOohh nu ska jag göra some serius slapping! Alltså slappa. Massor!


Har tagit med mig två filmer från jobbet. Karate kid och nån annan, en fängelsefilm.Hoppas den liknar Prisonbreak, då blir jag glad.


Igår jobbade jag till stängning, sen kom M hit och umgicks, lyssna lite musik, tog nån drink och bara chillade. Vaknade halv två idag, haha!

Så det var bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning för jobbet.


Så jävla halt ute! Jag dör.


Imorgon är jag ledig!! Ska bli väldigt, väldigt skönt.

Jag ska försöka hinna med:


1) Morgonpromenad.

2)Frulle.

3) Ringa till ***********

4) Städa, fixa.

5) Träffa min bästa vapendragare och hennes hund (?) japp, ni hörde! Från och med nu finns det en liten Bosse i deras lilla familj. Me so happy.

6) Träna.


Snart dags för lasern också. Ser fram emot det. Men det är klart, en ven nervös är man också.


Nu ska jag ta en dusch och ta upp chipsen från papperskorgen från igår...(?)


U rock!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards