Alla inlägg under januari 2011

Av malin nilsson - 8 januari 2011 11:11

Min färg håller på att försvinna. Big time! Mest i ansiktet, så är det alltid.(Får alltid minst färg där, så det faller sig naturligt att den färgen försvinner snabbt) Men, jag och min solbränna har haft det väldigt roligt tillsammans iaf, man får ta vara på det lilla!


Igår jobbade jag hela dagen, sen åkte jag och tränade, hälsade på dom små söta och sen slapp med söta V! Lets dance och lite catching up. HG sög! Hejar ju på henne. (Läser hennes blogg och tycker hon verkar väldigt gullig som person)


Nu blir det kvällsjobb hela helgen, helt ok för min del. Gott att få sova ut då man börjar tidigt nu på vardagarna.


På tisdag (Om jag inte behöver jobba) ska jag ta en lunch med K, vi behöver snacka om utbildningen. Längtar nu, ska bli såå spännande. Och tufft. Och utmanande. Can´t wait helt enkelt.


Värsta gulliga filmen är på tv nu, Miranda från sex and the city är med, hon spelar mamma. Sen har hon en son, som är kär. Typ. Vet ni vad den heter?


Igår kom det in en kund på jobbet "Har ni fått in salt"?

Jaa, ligger på utsidan,säger jag.

Men då var det filmen salt han menade, haha Vi fick oss ett gott garv.


Anywhooo...Ha en trevlig helg alla underbara!

Av malin nilsson - 6 januari 2011 16:06

Mår riktigt, riktigt bra!!


Vill skrika ut min glädje till världen! Men det ska jag inte göra. Då kanske jag anses som galen (?)

Det är mer en känsla som kommer inifrån, tacksamhet och en otrolig livsglädje.

Den här inre friden, har ni den? Det är en underbar känsla.

Love, peace and understanding!


Sitter och lyssnar på automatic lover, nån gammal låt från 90talet. Älskar 90 talets musik. (Det är jag, E och S, we looove it)


Ikväll blir det åby för hela slanten. Jag satsar självklart på miljonen.

Ska göra en riktigt, riktigt bra rad till mig och några från jobbet.


Pulsade i snön en halvtimme efter jobbet oh imorgon blir det discofever på gymmer efter jobbet Sen hem och läsa. (Kärring)


Undra va man ska ha på sig, har nog gått ner mina semester kilon, då jag druckit massa pulver. Annars blir jag sne,ariiiba.


Hejdå!!




Av malin nilsson - 5 januari 2011 16:51

Att mina vänner skojar med mig nu...Lägga ner NIVÅ, vad är det för trams egentligen?! Blir riktigt svinsur nu! Man har ju alltid SVINKUL där, aren´t i right?

Nä fy fan asså.


Får väl blir lounge och hardrock framöver då (?)

Nu har jag jobbat, slurpat middag, gått en runda i skogen och nu ar jag köpt en tidning (SOLO) och ska sitta och bläddra i den och bara vara.


Toppen dag på jobbet (Som vanligt)


Imorgon blir det jobb, en runda i skoga te och sen, hmm, ja kan inte riktigt skriva det just nu, men skriver om det imorgon. Ska bli riktigt, riktigt trevligt!


Nä, lets do nothing right now...Toodles!


P.s Tack H för receptet! Ska prövas snarast.

Av malin nilsson - 3 januari 2011 13:00

AAAAAAAAaaaaaaaaaahaha sjukt kul! Ett sånt måste man inskaffa sig. Ja, ett Nintendo wii alltså. Massa kul förfester med det dans spelet, sjukt kul återigen.


Idag är sista dagen jag är ledig på. Ska passa på att promenera och dammsuga och tvätta golven.


Imorgon kommer syrran med hennes två sköningar, mys!


Tankarna på tatuering kommer och går. Nu är tankarna på tre likadana blommor, på tre olika ställen på kroppen. Typ, en på foten, en på handleden och en i svanken. Lr någon text på spanska lr italienska. Vad jag än gör, måste det representera mig. Något personligt på något vis.


Ja, vi får se.


ha en bra dag alla!


Nu försöker jag öppna min kamera och det funkar inte. Gaaah!


(Köpte fyra böcker igår också)

Av malin nilsson - 2 januari 2011 01:05

  

Av malin nilsson - 2 januari 2011 00:59

  

Av malin nilsson - 2 januari 2011 00:54

  

Av malin nilsson - 2 januari 2011 00:43

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards