Alla inlägg under februari 2011

Av malin nilsson - 4 februari 2011 10:52

sjätte dagen idag. O lord. Lite förkyld också. Med andra ord, känner mig inte helt kry. Men ska tvätta och plugga ord idag, för det är måsten.


Har tvätt tid 12-16, det är den perfekta tiden enligt mig, brukar alltid se till att hooka den då jag har möjlighet.


Så nu sitter jag här och tittar på alla påsar jag ska bära till tvätt stugan, påminn mig om att i nästa boende ska jag ha tvättmaskin och torktumlare INNE i lägenheten.


Ha en bra Fredag alla, min blir suuuuuperlugn, ingen energi.


All kärlek.

Av malin nilsson - 3 februari 2011 14:55

Att det ska funka nu, så jag kan börja koncentrera mig på plugga ord, tvätta och annat. Jag är tydligen en dude och kan inte göra två saker samtidigt.


Ang ND så mår jag så bra idag, så jag tror jag kör två veckor. Två veckor, sen ALDRIG igen. Som en reminder över hur pissigt det är För shit asså. Det är inte roligt. Inte nånstans.


Nu ska jag strax åka och träfa P och se om han kan hjälpa mig och om inte det funkar så ska jag gå över till V.


Hej!

Av malin nilsson - 2 februari 2011 12:37

Usch, Vaknade med feber och ont i halsen, faaaen vad tråkigt och jobbigt det är.


Nu ska jag iaf åka och köpa en present till bästa mamma som fyller år idag. Hem till dom en sväng och skriva ut alla glosor. Undra om man skulle skaffa sig en skrivare? Ja, nån gång i livet får det nog bli en sån sak.


Måtte jag vara frisk tills imorgon.


Hejdå.


P.s Fjärde dagen med ND idag, undra om det kan ha bidragit till att man är sjuk nu? Känns lite så faktiskt. Med 600 kcal om dagen funkar man typ inte. Men jag måste hålla ut en vecka och sen börja fresh, annars blir det knas. Men jag längtar till Söndag. Till god frukost, ägg, juice, fil,m.m.


Hejdå.

Av malin nilsson - 1 februari 2011 13:34

Hittat 5-6 nya recept som säkerligen kommer bli nya favoriter.


Jag älskar chili con carne, korv stroganoff, köttbullar och potatis, matiga soppor och gratänger.


Nu hittade jag ett recept på chili med tortilla bröd, gulash gratäng och massa annat.


Går på ND nu en vecka, hua! Fjärde dagen imorgon.


Igår hittade jag chips här hemma....jag gömde mig fort som faen!


Men seriöst, jag drömmer om mat nu.


Jaja, precis slurpat en going, nu ska jag städa...om jag kan hitta lite kraft nånstans.


All kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards