Alla inlägg den 18 december 2011

Av malin nilsson - 18 december 2011 18:15

Åh vad jag älskar den här filmen! Lr egentligen är det Eminem jag tycker är otroligt grym, skicklig, snygg och karismatisk. Vilket liv han lever i den här filmen. Och som han kämpar, vilken fighter! Haha. Dork. jag vet:)


Vet ni vad verkligen behöver? En riktigt bra inpackning till håret. Så imorgon är det jag som åker till allum och köper en. Ska pracka håret med en maaaassa godis ett tag framöver och försöka att inte ha tofs!! Damn, det sliter. Om jag är någorlunda pigg imorgon så hade jag tänkt att börja dagen med en skön lång promenad, tvätta, träna på kvällen och...gå igenom mina räkningar. Har fått en riktig skum en. Den vill ha en massa pengar. Inte bra. Så imorgon tar vi tag i den jäveln.


Nu är det slutet på filmen, det bästa av allt, när han rappar skiten ur alla!


Ok, då säger vi så. Hoppas ni har en bra Söndagskväll och om någon har tips på grym inpackning skriv gärna. Funderar på den gula från keraste´se?


Kram, all kärlek.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards