Alla inlägg den 25 december 2011

Av malin nilsson - 25 december 2011 14:34

Jahaja, då vart man sjuk över julen. Tror inte jag har varit det förut..kanske nån gång när jag var liten. Har inte haft nån aptit på två dagar (Ställde mig på vågen för skojs skull och tänkte att nu, nu måste jag ha nått 69 gränsen, men icke:)) Inte äta är inte lika med nedgång i vikten. Min snälla pappa var precis här och lämnade lite julmat, julmust och mina julklappar. I år fick jag en camera och två jäääättefina kort på mina otroligt söta (Ovanligt söta faktiskt) systerdöttrar. Så glad. Jaa, annars så lever jag i min säng, spelar vääääldigt mycket spel på min telefon och försöker tänka på att dricka mycket osv. Som det känns just nu, så kommer jag nog minst vara sjuk fram till nyår. Men det är såklart jättesvårt att säga med såna här saker.


Idag är det juldagen. Dagen då min älskade pappa fyller år. Jag hoppas han känner sig bättre framåt kvällen så han kan njuta av sin dag. jag vet att Ingbritt och Bengt kommer, hade så gärna velat träffa dem. Mer, jo, stor fest på La casa såklart, wish i could be there. Å till alla som ska ut ikväll..HAVE FUN, wish i could be there too.

Nu ska jag fortsätta spela bejeweled blitz...det ända jag orkar med för tilfället.


All kärlek.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards