Alla inlägg den 29 december 2011

Av malin nilsson - 29 december 2011 13:37

Känns som sluttappen inbefinner sig...Det här sista med allt slem ska liksom upp, ut från mitt system NU TACK! Ok, jag erkänner. jag tar det här med sjukdom otroligt dåligt. Känner mig ensam, dagarna bara flyter in i varanndra, man orkar inte duscha, ingenting. Den här jävla influensan lr vad det nu har varit, har vart bland de jobbigaste i år. Sen adda lite (Lr nu romantiserar jag) mycket kärleksproblem på detta, så blir det en stor hönssoppa!! (?) Kommer jag vinna den här fighten? Ärligt talat, jag vet inte.


Sen kollar man ut genom fönstret och möts av regn, regn REGN OCH BLÅST. Tjohooo! Jag brukar inte påverkas så mycket av vädret (Går gärna ut och vandrar i de konstigaste väderförhållandena) Men det här...Såå trist!


Fick läst en bok igår iaf, om nån gammal porrskådis...Linda lovelace?! Hennes historia, om hennes liv och hur hon kom in i branschen. Den var rikitgt hemsk, INGEN solskens historia. Förr läste jag massor av hemska böcker..sen spydde jag på det och återgick till lättsamma, roliga böcker. Nästa blir nog nog dansar ed vargar, en bok jag fått av min faster. Har ju sett filmen massor av gånger och älskar den!


Hejdå.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards