Alla inlägg under januari 2009

Av malin nilsson - 25 januari 2009 12:50

Sån J-vla kul kväll igår!!


först förfest i majorna, och sen Gretas! Inte vart på Gretas på huuuur länge som helst, kom på hur mycket jag hade saknat stället.


Jag, Susanne, Linda och Louise rockde fett hela kvällen...ÅÅh vad jag gillar dom bruttorna!

Hände lite galna saker också, men det behöver vi inte gå in på.

Sån kanon kväll, bara dansade hela kvällen typ.

Raggade fett på en kille på mcdonalds (?) Men kom på sen att det inte var någon bra ide, när han ville följa med till stenkullen. Vad hade jag förväntat mig liksom, haha 03 på morgonen...booottyyyy!! Här va de inga te och kakor:)


Träffade på syster yster och hennes kompis på tåget hem också, min första kommentar va såhär: " Jag e gay. Säg inget till mamma" Haha. Man måste få skoja lite ibland.Sen tror jag alla människor är Bi, jag menar det e väl en person man blir kär i, inte ett kön...tänk om vi hade varit könslösa.


Mysigt att hångla med tjejer iaf, sådär på skoj, mycket mjukare än med killar. Fast dete klart, det e kanske den intensiteten man vill åt. The heeeeat is oooon! :P


Anyways tusen tack för igår, love yah!


Nu ska jag go back to bed....zzzzz

Av malin nilsson - 24 januari 2009 02:59

Kom precis hem och sitter här med två rostade mackor med räkost framför mig...mycket bättre än så finns de inte, lr hur? När man e sådär små sugen på nåt gott!


Haft en kanon dag/kväll. Började dagen med att sova ute ordentligt (11.30 circus) Sen till allum, gick runt och kollade och shoppade även lite. Efter det hem till mamma och tjöta lite och käkade spaghetti, sen till Afrodansen, som btw e sjukt kul. In i duschen och sen in till stan, bio och lite utgång med vänner. Blir inte bättre än så! Kan man inte få vara helledig lite oftare, va faaaaan.


Och hur va nu filmen...Jo, den va bra. Grejen va den att jag hade sjukt höga förväntningar. Men tyckte den va toppen i början och i slutet...något seg i mitten. och jag lipade ju knappt...tråkigt:) Fast jo, lite tårar kom det bannimej! Den hade sina stunder då den va riktigt, riktigt fin filmen.


Ska ta en snabb dusch nu och sen sova. Sova länge imorgon också, sen långprommis, runt sjön. Sen träffa massa goa människor på kvällen.


puss på er!


P.s Nu ska jag gå å sova och hoppas att min dröm om braddan ska återkomma...Fan han e riktigt snygg alltså. Inte tyckt det innan, men tycker bannimej det nu. Så inni också.

Av malin nilsson - 23 januari 2009 16:27

Malin, Malin varför hälsar du aldrig på mig längre???


Och sen trogne vän jag e, va jag ju tvungen att åk dit.


Köpte: Ett par ljusa slitna jeans, ett långt rosa linne (snyggt till sommaren med vita converce till) En söt topp och två söta Bhar. Asså, Hms underkläder, såååå snygga!!!!


Kunde fortsatt att handla, men åkte hem haha, tur va la de....såg en jättesöt klänning på Mq, 800 hundra spänn...men då sa Malin, näääääe.


Nu ska jag käka lite, sen afrodans halv sex och sen in till the big city:)

Kommer ni ihåg låten "big city life, lalalala, den va grym iaf.


Sprang på L också, hon hat ju fått bebis, kul å se dom.


hejdå, syns på stan

Ja

Av malin nilsson - 23 januari 2009 11:43

Han är ju totalt dum i huvet ich ful som stryk!!!

Av malin nilsson - 23 januari 2009 01:24

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards