Alla inlägg under april 2009

Av malin nilsson - 25 april 2009 19:27

me nystädad lägehet, a e så duktig:)

Vart å grillat me mamma å pappa nu. Berättade att T går på tolvstegsmodellen uppe i skåne nu (dom ba aha, haha) Dom tycker nog att jag är konstig som bryr mig typ. Men varför inte? Bryr man sig, så bryr man sig, lr hur? Jag gillar att bry mig, om såna jag bryr mig om:)

Sen hur det går och så, det är absolut inget jag kan påverka på något sått, för det är bara en själv som kan göra förändring, men fan hoppas andå på det bästa änna. Han e en bra pöjk:)


Ska sätta mig å ta en c nu och sen ta en dusch. Blir nog sova tidigt idag, skittrött. Får se m M sover här sen.


Fick förresten park böter för några dagar sen, på sån tvåtimarszon. Jag stod kanske 2h och en kvart. Så jävla löjligt:)


Ha en god kväll vänner!

Av malin nilsson - 25 april 2009 10:38

Idag vaknade jag vid niotiden med M, mötte upp M vid stationen, åkte hem till mamma för frulle och nu ska jag ut å gå, lr träna, inte bestämt mig. Antagligen grilla hos mamma sen. ÅÅÅh va gott!!!!


Im so happy by the way, släppt en sten på nåt sätt. När man släpper all oro, å inser att det som händer händer. Ta de chill liksom


puss!

Av malin nilsson - 24 april 2009 20:15

Han e så bra!!!  :) Hihi, jag joinar fjortiseliten å går å blir en liten groupie, wehooooo!!!!!


tis, lr ons??

Av malin nilsson - 24 april 2009 17:43

Riktigt cool och duktig artist!!!

Av malin nilsson - 24 april 2009 17:26

och tokdäcka sen, det är planen. Så trött.

Imorgon kommer M och städar min lägenhet, han får pengar:) Orkar inte ha det hängande över mig, vill kunna njuta av dagen imorgon till fullo. Ska träna kl elva och ska bara ha det skönt, skönt, skönt...i en nystädad lägenhet: fan va gött!!:)


Nu kommer pilatesbrudarna. Önskar att jag gillade det, men ska kanske ge det ett försök till. Man får nog ge det några ggr, är ju så med den mesta träning!!


tjiiiing!!!!!!

Av malin nilsson - 24 april 2009 13:03

Nu ska jag jobba kvällen på gymmet, måste ställa upp på syrran. Men det känns som fan asså!!!!

jag e ju för fan helt slutkörd, fick inte sovit mycket i natt alltså. Å det ser ut som fan hemma, det stör mig. Skulle egentligen ägnat kvällen åt att städa, men nä, nu får jag göra det imorgon, på en solig härlig ledig lördag!!!


Just nu så SUGER DET FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av malin nilsson - 23 april 2009 11:59

Ser ut att vara på det highaste idag, men är inte säker för inte vart ute än. Vaknade nu. Sov tills tolv liksom, det va längesen jag gjorde det. Trött, trött, trött!!!!!!!!!


Ska nog ta en fika me C idag. catcha upp lite. Men nu ska jag dussccchhhha!!!


katjing på er

hej

Av malin nilsson - 22 april 2009 13:27

Mina prinsar å prinsesor!


Igår efter jobbet gick jag till M, såg lite tv, chillade och sen myste lite och sov. Kändes skitbra.


Nu ska jag gå över till honom och lämna hans kläder och bädda sängen som jag inte orkade i morse, sen till gymmet en sväng tror jag, innan jobbet igen. suck. skicka iväg några fler inb me, friiiiiimärken.


Ok people nu kör vi!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards