Alla inlägg under april 2009

Av malin nilsson - 21 april 2009 12:50

Dubbelpass och jag va skittrött i morse. fy fan asså...Kommer va otroligt osocial idag känner jag på mig.


Inte bli det träning lr prommis idag heller, hell no. Jag behöver fräscha te mig lite, inpacka både hår å kropp. Japp, det ska jag göra nu på min brejk!


Sova en timme också kanske..vakna fem i morse av att det va så jävla kallt!!


puss

Av malin nilsson - 20 april 2009 15:26

Så in i bomben när jag hade gått runt sjön. Så nu e ja proppmätt:)


Spinning ikväll och sen förhoppningsvis gömma mig hos min vän C några timmar:)


Som ni vet, så gillar jag att skriva brev ( Men erkänn det e roligt att få, man får ju så mycke räkningar menar jag) och jag slängde iväg ett till M idag. Skrev å skrev:) Ba allt jag känner.


Vi hade en så otroligt mysig dag ihop i Lördags. Tills typ elva på kvällen. Slutade med att jag gick hem. För grejen e den....A nä, kan inte skriva allt här även om ja känner för det just nu. Men iaf så blir ja tokig på karln.

Ok, jag kanske inte heller alltid är en pigg pralin piggelin, men jag e inte osmidig lr oärlig iaf. jag säger inte att han e oärlig, men.

Fick blommor. blev glad.


Ställde mig på vågen igår, gått ner 2 kilo. Wehoo.


Nä, nu ska jag....vet inte, fördriva tiden i två timmar å försöka tänka på annat!!


Puss mina korvar!




Av malin nilsson - 19 april 2009 11:37

Ska jobba gymmet mellan 2 å sex idag, blir inte mye men det blir lite bensin iaf. Kanske långprommis efter, men känns tveksamt, just nu iaf.


Ska städa upp lite här nu, men först frulle: två rostade med räkost.mmmums


Va så härligt väder igår va! Men idag, njae inte så fint. Trist.


pus

Av malin nilsson - 18 april 2009 14:26

så skukt bakis. Å nu ska jag gå ut å va social med M å b. Dom får räkna med att ja kanske spyr på dom....shit pomefritt.

Av malin nilsson - 17 april 2009 14:59

haha hållt på hela dagen och har ännu lite saker å fixa. Men efter halv sju e ja färdigtränad å klar då får ni komma å leka me migggg!


tjooo

Av malin nilsson - 16 april 2009 20:46

Änna varit fullt upp idag. Å hunnit med ett spinningpass också...härligt!!

Ska snart hem å sitta å filuera en stund och njuta av att det snart e helg (även fast man e rätt så pank å sånt) kan alltid hoppas på fint väder och gott sällskap!


Puss på er!

Av malin nilsson - 15 april 2009 13:11

Ha ha där va jag lite poetisk, erkänn nuuuuuu!:)


Igår va jag på afrodans, med en lärare jag inte träffat än. Skitkul! massa skaka rumpa och sånt.


Sen senare på kvällen så pratade jag och M, satt på bänken här ute och snackade igenom lite saker, så nu känns allt mycke, mycke bättre. Fan, kommunikation=så himla viktigt! Jag erkänner, jag kan ibland ha svårt att prata om känslor med killar å sånt. Man gör ju sig själv sårbar på det viset på ett sätt. Men det behöver inte vara så. Genom att kunna prata om saker och visa vad du vill så förmedlar du en starkhet. Att här är jag och jag tycker så här.


Nu ska jag ut och gå. Usch kallt som F-n ute, så kommer ta på mig massa kläder!

Suttit och skrivit lite inbjudningar också, så den 16 maj blir det lite party, party.


Å till helgen röstar vi för fint väder va, ledig. ÅÅh vill sitta i solen, grilla kanske, ta några bärs å bara chilla och njuta.


Im out!

Jag

Av malin nilsson - 14 april 2009 11:06

Måste tanka!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards