Alla inlägg under juli 2009

Av malin nilsson - 20 juli 2009 13:03

Idag ska jag se till att få lite saker gjorda här hemma, sen se vad som händer ikväll! Så skönt att vara ledig idag.


Just de, måste en sväng till lerum å köpa en grej också.


Men nu kör vi!


ladda upp lite pics bara


Kärlek!!

Av malin nilsson - 19 juli 2009 17:53

Nu e helgen över och det känns goooot:)


Konstigt att känns så, men för mig är det sovmorgon å sånt imorgon. Som e go lördag helt enkelt:)


Ut å ta en cigg me V å e nu kanske?!


pusskalas!

Av malin nilsson - 18 juli 2009 22:03

med mig själv:) himla mysigt faktiskt:) Upp å jobba tidigt, tidigt imorgon.


P, lever du?:)


Kolla massa kort idag. Tänkte såhär i mitt stilla sinne..det känns bra. Sen vet man aldrig vad som väntar en i framtiden lr hur..huvudsaken man följer sitt hjärta.


by the way, ni e bäst! alla nu goa, underbara.


pyz

Av malin nilsson - 17 juli 2009 14:08

Pank plus att jag ska jobba hela helgen. A men grattis till mig.


Har vart ute och gått, jätteskönt verkligen. Å nu e klockan helt plötsligt efter två och jag börjar jobba tre. Kanske dags att lägga på ett kål eller två..


Tur att man inte behöver sminka sig på jobbet iaf


Men en dusch e nog bra att ta, haha!


Peace!!

Kan

Av malin nilsson - 16 juli 2009 21:49

inte gå in på fejjan just nu för kompis använder!


men iaf så va det ett för jävla gott hallon ja åt förut:)


natti

Av malin nilsson - 16 juli 2009 13:10

Frukost i min lägenhet! i dont like!

Ska gå till handlarn och köpa gooo frukost nu, kräm/mjölk och nåt gott bröd. Å leverpastej.


Sen blir det en promenad, men först om några timmar.


Lite ångest över att det inte är lön snart asså. bläää. Blir nog till att låna en tusing, lr femhundra iaf av snäll mamma lr pappa:)


Då börjar vi traska då! haaaj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards