Alla inlägg under juli 2009

Av malin nilsson - 8 juli 2009 10:53

Det här är en lite fel tid att gå upp på, för man hinner inte göra så mycke. Börjar jobba halv två. Det får bli lite pill hemma.


Dags för frulle


tjoooo!


Längtar till fredag då e jag ledig

Av malin nilsson - 7 juli 2009 11:02

Promenad idag heller, aldrg får man bli smal, haha!


Ska käka frukost nu, sen till j å fixa the brows sen jobba.


Messa lite med P igår. trevligt.


heeejjjjdå

Av malin nilsson - 7 juli 2009 00:15

1) Brun bromzklänning VILA

2) Mockasinsandaler, beiga

3) ett par till sandaler, gladiator stuk.

Av malin nilsson - 7 juli 2009 00:04

Ehhh a!!


fan, nu e det slutsnaskat på ett tag asså! jeeeesus.


Fan jag är sugen på att plugga till socionom. Men dom tankarna kommer och går lite, men man kan alltid läsa lite kurser iaf. Pratade me en tjej idag på femkampen som skulle läsa nån ungdoms psykologi. Skitintressant!!


Det ska jag kolla upp till hösten vad som finns.


Lägger upp lite kort, sen ta en cigg sen soooova ---zzz


Å v, fan missa prison. katastrof för fan ju!

Å den andra v, korten! give meee:)


natti.

Av malin nilsson - 6 juli 2009 14:19

men det gör inget, det är skönt.


Nu har jag bokat tid för forma bryn och färga fransar imorgon kl 12.


Ska hoppa in i duschen nu och ta tåget till stan runt tre, träffa lite folk 0ch ha femkamp. trevligt!!

Åker in lite tidigare, shoppa lite. Ska titta på ett par skor jag sett, lite mockasinaktiga.


*förlåt* *min mening var aldrig att såra dig* *men inte rätt mot dig att inte vara helt ärlig, för det vill jag vara mot dig*


phu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards