Alla inlägg under juli 2009

Av malin nilsson - 6 juli 2009 11:50

En klump i magen. Nu när allt blev på riktigt. Tänkte väl att vi kan väl träffas ändå å så, men nu tror jag inte det. Inte efter smsen.

Vi får se. Fan va jag hatar när folk skickar dubbla sms å det tar typ 20 min innan nästa del kommer:)

Det e ju själviskt att kräva det jag gör. Men har vi nånsin vart vänner han å jag, så kommer vi nog va det sen me.


usch nä, nu ska jag äta lite frukost.


ps jag vill ha mockasinskor, såna med fransar, beiga.


Av malin nilsson - 5 juli 2009 15:25

ÅÅh sån myshelg!


Jag å V kom upp på fredag vid åttatiden, gjorde oss settled på hotellet och sen en tur på stan. Lilla torget ägde och det var jättemysigt att sitta där å ta en kall!

Men gamla som vi e drog vi oss vid tolvtiden. Sov som två små barn halv ett:)


Vakna dock av att fru uggla ringde vid ett och Ba vaaar eeee ni?? haha, hon va på g som fan.

Ok anyway, lördag sola, bada tylösand heeeela dagen. Blev brun som f*n faktiskt!

Sen på kvällen käka vi middag på harrys jag V och C. Godare mat har jag inte ätit på länge. Hur ofta e jag ute och käkar liksom?

Vi käka oxfile med potatisgratäng, bea sås. Förrätt toast skagen. fan, det bara smälte i munnen asså. Så gott, värt varenda krona.


Nu idag åkte vi å shoppa lite (hitta en klänning, ett linne och två par örhängen) Och nä. Jag vågar inte kolla hur mycket jag har på mitt konto just nu:) booo!

Jobba lite på gymmet kanske e aktuellt eller..


Träffa några från Lerum på lördagen också, e la alltid så)


Kommer några kort sen, puss på er.


Nu ska jag packa upp sen ringa C för hon har gjort nåt riktigt, riktigt bra tror jag.

Av malin nilsson - 3 juli 2009 16:00

Bärs det av till halmstad. Nu sitter jag här med håriga ben och icke nopprade bryn och svettig som fan. Känner mig fräsch,not:)


jag ska va sunkig som fan i helgen, inte tänka på killar för fem öre och bara vara, do u feel me?


måste packa!


haj så länge på ere!

Av malin nilsson - 2 juli 2009 16:22

Haft en helt fantastisk dag vid färgen, massa folk och massa bad å sol. Lr lite mer sol än det var kunde inte skadat, men man behöver nog inte oroa sig över att man bränt sig idag iaf:)



Fan jag HATAR verkligen att såra någon jag verkligen tycker om. Behöva såra nån som man respekterar och genuint tycker om som människa.


Men alla mår bättre av att vara ärlig. Jag hade velat det. Jag förstår honom. Å jag förstår mig.

Ibland känns det ju jättebra, men som sagt e de lite tvivel och jag kan inte bara skita i det.

Vi får se. Jag e e n sån tjej som alltid (försöker) följer mitt hjärta och det måste jag ju göra även i detta fallet.


nu ska jag snart grilla!! Mumsigt!


puss imorgon drar jag till halmstad.


Sommar, sommar härliga sommar!!!

vill ha skimmerolja!

clarins lr nuxe?


peace brothers and sisters!

Av malin nilsson - 1 juli 2009 16:52

Is the swedish shit!  :)


e de orup som gör den "om om om igen"?


imorgon blir det färgen kl nio jag å lite vuxna å massa, massa barn!  hihi.

så eva; åker ej in till stan vid tolv, pallra ditt ass te färgen!


bada ikväll! kanske en promenad också, men det är tveksamt:)


phu hurtiga malin, blivit väldigt ohurtig!

Ser

Av malin nilsson - 1 juli 2009 16:21

Såå fram emot helgen. Tjejmys! bada! sola! äta gott! halmstad!



kucki-fucking-loooo!

Av malin nilsson - 1 juli 2009 15:54

Får man göra ibland när man jobbar som jag gör. Första gången är lite scary, men sen är det ingenting.


Nu e jag ledig fram till fredag morgon and im loving it!!


Vill åka te havet imorgon!!! aight så holla om nån ska dit


Nu ska jag ringa V för vi har ringt om varnndra hela veckan och jag är typ ute ur min solkoma:)

Måste köpa lite solprodukter imorgon också! vill ha sololja som glittar lite till hår ansikte kropp och sen solskydd till fejjan å kropp typ skydd 25


jaja heeeejjjjjdå!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards