Alla inlägg under juli 2009

Av malin nilsson - 15 juli 2009 17:00

My little lbd and my lpd!

Av malin nilsson - 15 juli 2009 11:20

favvoläppglans e slut, måste köpa nytt på eleven! ,en får vänta tills lönen kommer.


Nu ska jag ut och gå med mammsen sen ev träffa jonas en sväng. Känner mig i lite bättre form.


Jobba hela helgen sen. Men ledig nästa så det får la gåååå dåååå råååå!


Av malin nilsson - 14 juli 2009 16:21

å städar. gött att få lite bra saker gjorda idag!


emellan tvättningarna, lite tv med topmodel


tjing tjong hooooos!

Av malin nilsson - 14 juli 2009 12:15

Herregud, att jag inte tänkt på det innan!! Det är sååååå F nr 2.

face, sätt och allt, allt annat.


haha.

Kul

Av malin nilsson - 14 juli 2009 11:49

Å vakna till att man får en räkningspåminnelse inkörd i lägenheten...inte bra. Detta måste kollas upp.

Känner mig lite bättre idag, ska försöka mig på en liten promenad senare.


hej så länge

Av malin nilsson - 13 juli 2009 21:45

Har börjat släpa lite, äntligen! Men den är inte helt borta och det är inte kul!


Ska vara hemma imorgon också.

Idag, en dag som denna när man vart inne hela dagen och inte gjort något vettigt, har man haft massa tid över att tänka. Massa tankar på gamla personer kommer tillbaka.


Som ni vet, så kan jag ha otroligt svårt att släppa människor, och detta betyder inte att man har känslor kvar på det sättet, men jobbigt att inte veta. Som en sån som T tex.

Han är väl antagligen på arups g, men jag vet inte. När han har velat att jag ska ringa så har jag inte gjort det och nu har han inte på sin mobil.


Jag hoppas han mår bra. Men jag vet inte. Och jag kanske inte ens har med det att göra. Alltså inte som hans familj och så. hoppas ni fattar vad jag menar.


Ibland skulle det kanske vara lättare att vara en maskin utan känslor. Men nä, ändå inte!


För då hade man inte haft förmågan att bli kär, att älska sina vänner och familj, att känna glädje och sorg osv. Sug på den karamellen!


Nu börjar snart prison.


we!


Kärlek!!



Av malin nilsson - 13 juli 2009 14:37

Fick ringa och sjukanmäla i morse, och har sovit framtills nu. Jävla feber..Ska bara äta lite o0ch sen sova igen. lr läsa lite kanske.


Skulle ju börja träna denna veckan, jaja, får bli nästa då.


Boooooo, synd om mig:)

Av malin nilsson - 11 juli 2009 12:08

Gick och la mig tidigt igår, men somnade inte så värst tidigt.

Känner mig inte alls ok! Förkyld och hängig. Men ska jobba ändå. Inte värt att sjukskriva sig, när man "bara" är förkyld. Bara om man har värsta febern och sånt!


E rätt så lugnt på kvällarna också...fika vid fyra..mat halv sju..börja läga dom..


Skulle ju kollat massa kurser å sånt igår, men hann ej det. Så får ta det nån annan dag.


Vädret e ju inte så kanon idag, så vet inte om v och j kommer åka till tylösand. E rätt molnigt.


Nä börjar om mindre än en timme, blä. hejdå.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards