Alla inlägg under juli 2009

Kan

Av malin nilsson - 27 juli 2009 23:04

Prison break så bra, att jag vet exakt när reklamen e slut:)


love marinerade oliver, vitlökar och feta!!!

Av malin nilsson - 27 juli 2009 12:38

Urk urk URK vilket skitväder!!!


Ska betala räkningar sen duscha och sen jobba. mer spännande än så blir det inte idag...Men det är kanske därför vi har måndagar...för att man ska hina mer allt det där tråkiga...som räkningar, städa efter helgen å bla bla blaaaa!


tjing tjong hooooes!!!

Av malin nilsson - 26 juli 2009 23:46

natti!!

Av malin nilsson - 26 juli 2009 14:28

Frågan är om det va enklare lr svårare förr..med det här med förhållanden och sånt...

När man inte hade något bagage, och inte så mycker att jämföra med.


Nu har man varit med om både det ena...och det andra. På gott och ont!!



Nu ska jag leta upp två grannar:)


puss

Av malin nilsson - 25 juli 2009 18:24

jaa, men det e ju helt sjukt de här:)


Vissa saker e så påtagliga så man kan känna det i luften på någe vis. En känsla man har, en känsla man får av en annan människa.


det va ju nära att jag **** *** * **** vet inte varför, men som sagt en känsla som kom över mig.


Fast sen var det bra.


Är i ovishet antar jag.


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Syster ska ut idag, så jäkla roligt, hon kommer inte ut så ofta:) Hoppas hon kommer ta det lugnt ed spriten...Hon klarar inte så mycke. (stenugnsbaden:) huuuua.


im out, tja!!

Av malin nilsson - 25 juli 2009 16:30

Så grymt!!!


inflation

kråksången

Av malin nilsson - 25 juli 2009 12:11

Tack alla för igår, helt suveränt trevligt!!


Glömde ju såklart att ta kort, för jävla dåligt alltså. Man ska alltid ta kort tycker jag. Överallt å everywhere! Skitsamma om inte alla blir bra.


Kvällen började iaf såhär att tre jäktade vänner åkte iväg till andra vänner på andra sidan stan..haha i lerum alltså. Där blev det tjöt, drinks and spotify:)

Ingen ville spela promoe. Buuuu!!!


Sen till tältena. Ingen basic, gjorde nåt ännu bättre faktiskt..


Jag gillar att mysa. Är en mystjej. Men om jag gillar någon, kan det ibland verka att jag inte är särskilt intresserad och typ springa iväg..:) Jag vet. Sjuuuukt e de.

Anyways, Im good, ur good, were good.


Nu ska jag strax sätta mig ute en stund med E och tjöta lite och ta en kaffe. Lr a drickaer ju inte kaffe, men ni fattar.

Sen iväg å handla käk, sen duscha å sånt å se vart kvällen vänder..


tjaa!!!!!

Av malin nilsson - 24 juli 2009 16:21

Lite halvt iaf! Inget regn än så länge.


Nu ska jag börja förbereda mig, alltså duscha äta, röka ett antal cigg, ta ett glas vin, göra sig iordning.


Fan vill ha klänning. Får se hur det blir me det.


Massa ska ut idag, kul!!


Sen blir de nog inget efter tälten. Säger jag nu, haha.


Jo förresten jag å PPPiiip ska nog bada i aspen. han vet inte om det än bara.


kärlek å peace humans!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards