Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av malin nilsson - 11 augusti 2011 21:05

För mig att skriva lite, var alldeles för längesen! Men jag har nämligen haft fullt hus här i lilla lägenheten. H och Z har hängt här hela veckan, mysigt med kärlek och värme mellan väggarna! Men så bott en dag fick hon nog och drog sig till istanbul. :)Åh, jag vill ha er här, allesammans! Vem ska nu baka kanelbullar till mig då jag kommer hem efter en svettig arbetsdag? Ja, det får bli Lisbeth då:) Det danska lilla svinet. (All kärlek till henne)


Vägde mig idag, det var kärlek på det! Ja, alltså, det var en bra början.


Så, det är 90 som sökt vintern och 41 platser. Blir nog hemma till vintern (Ev en månad i Thailand, hälsa på Lisbeth i Hua hin, om det funkar med pengar) Ska snåla nu sista tiden här. Mer än vad jag gör liksom.


Nu hoppas jag på att C och päronen och faster kommer hit i september, få tilbaka kärleken mellan väggarna!


Det blåser idag, riktigt ordentligt faktiskt..och jag ska på båttur imorgon. Ska be en tyst bön att det lugnar ner sig lite, jag har nämligen LOVAT en gäst att det är en lugn och fin tur. Jag får smaka på fan om jag har fel.


Idag fick jag bita i det sura äpplet..min avräkning stämde inte. Fattades 32 euro, ungeför 80 lira. Och jag kunde bara inte komma på var felet låg..SJUKT frustrerande. Nästan mer frustrerande än behöva betala. Iaf, jag fick snällt betala, för man är själv ansvarig att pengarna ska stämma. (Såklart)


På Lördag är jag ledig och då blir det nog stranden hela dagen, längtar efter den.


Sov gott!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards