Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av malin nilsson - 24 augusti 2011 12:57

Alltså idag fick jag god lust att skriva en kommentar på en killes facebooks sida, som jag känner väldigt ytligt här i Turkiet. Ni ska se vad tjejerna skriver, dom är sååå arga på honom:) Tror han har typ 7 flickvänner och alla skriver på hans sida. Ibland saker som, åååh i love you, och andra yo9ur a fucking player bla, bla, bla. Alltså. Why give him the sattisfaction? He´s just a beautiful liar, and he´s not worth your time. Men jag bet mig i tungan och skrev ingenting. Jag menar jag har ju faktiskt ingenting med det att göra när allt kommer kring:)


Här i Turkiet kan man köpa ALLT på apoteken. Vet inte om det är bra lr dåligt egentligen? Jag menar, vill dom bara sälja och därför säger att ingenting är farligt osv, lr talar dom faktiskt sanning? Ibland önskar jag att de fanns lite mer svenskar här, som jobbar här, så man kan få lite mer information om diverse saker.

Well, well, blir nog bra!

Igår hängde jag och Z på Oasis, shoppingcenter. Köpte oss varsin cola och satt och tittade på folk. Han är på väg hit nu, ska döda några timmar innan det är dags för lite kvälls jobb. Två hotellträffar, ge ut lite kompensation för diverse saker. Då är det minsann ALLTID glada miner ska ni se:)


Ok gott fok mina vänner ha en skön Onsdagskväll och glöm inte att dammsuga under sängen! Blink blink!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards