Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av malin nilsson - 20 augusti 2011 19:35

Ni vet man försöker sitt bästa, ikväll har jag bunkrat upp med oliver, lite choklad, jouce och mandlar. Helt alene. Z är här nästan jämt, men jag orkar liksom inte. Imorgon har vi flygplatsen två ggr. Alltid från och med imorgon. De danska svinen (?) kommer på morgonen och alla härliga (?) stockhomare kommer som vanligt, på kvällen.Så behöver en kväll för mig själv. me mysef and I..


Lotta skrev en väldigt härlig sak på sin status idag, "vissa saker är man född med och andra får man jobba lite extra med, man behöver inte älska alla, men respektera varanndra för att man är just olika. Dra lärdom av varandras olikheter..bla, bla..Tyckte det var fint skrivet iaf.


Glömt bort hur mycket jag gillar Hannah graafs blogg, tycker hon verkar vara en otroigt fin människa.

Btw, faaaan vilken mensvärk jag har, det borde vara olagligt! Usch!


Alla har vi olika personligheter och därför jobbar man på lite olika sätt, som jag t.e.x, jag är hellre ute en heldag med gäster än sitter på kontoret med ekonomin. Jag har hellre personiga inspirationsmöten, då jag berättar vad jag gjorde igår t.e.x, än berättar vart du hittar närmaste läkare. Jag går hellre ut, än sitter inne. (Även fast på senare tid har jag velat vara mer "hemma") Mina svagheter kan iband vara mitt tålamod. Och där här spelet man ibland måste spela..med sammarbetspartners m.m Och i början hade jag mina grejer ÖVERALLT, men det är nåt jag lärt mig, organisera!! Så mycket enklare allting då, när man hittar sina saker lr hur..:)


Ja, men any way nu ska jag nog kola på en film och njuta av resten av kvälen i lugn och ro, Kanske göra en inpackning i håret? Det behövs om man säger så..


Ha en trevlig kväll alla!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards