Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av malin nilsson - 31 augusti 2011 21:08

Hej alla fina!

Nyss hemkommen från middag med Michelle. Gilar verkligen henne skarpt, hon är riktigt go. Tack för allt du lär mig och för att du finns i mitt liv ( Har nog aldrig sagt det till henne)


Idag har det vart en sjuuuuuuukt lååång dag! Kul, men lång om ni förstår vad jag menar. Man bir lite koko i huvudet sista timmen, då man jobbat lite för många timmar. Som på resturangen, hon i baren säger "Hello" och jag svarar glatt tillbaka "Wecome!" Ööööh, hände där då? Wel, well jag bjuder på den.


Idag har vart något av en hästväg i mat, ätit allt som kommit min väg. Nu är jag alldeles för mätt. Ska komma ihåg denna känsla imorgon då jag bir sugen på biff med champinionsås..


NU börjar iaf min semester, skönt! Och bäst av allt, på fredag får jag sällskap av min partner in crime, min bättre halva!


Idag kommer nog Z hit (Inte Zlatan tyvärr) och tjötar lite...


Sjukt mycket man lärt sig alltså och ku är det också, fina fisken!


Kärlek, hoppas ni har en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards