Alla inlägg den 1 januari 2012

Av malin nilsson - 1 januari 2012 11:44

Goddag alla fina. Hur mår ni? Jag hoppas att alla är vid gott mod och att ni är nöjda över nyårskvällen 2011. Det är lustigt vilket vanedjur man är..Jag skriver alltid från soffan, när jag skriver här, det går liksom knappt någon annanstans. Det går...men då känner jag mig naken, exposed och väldigt rädd! Så illa kvickt tog jag nu mina tofflor, min filt och datorn och placerade mig i min fina härliga soffa, som jag btw älskar! Den står för lugnet och balansen i lägenheten...bland rosa puffar, marmorbord och kimonos.


Har ni gett er själva några nyårslöften? Det är ju en vanlig sak att göra i dessa tider? Berätta gärna, är nyfiken! Själv så ger jag mig aldrig några nyårslöften. Var säkert en tio års sedan jag slutade med sånt. Sen kan jag tänka tillbaka på 2011 med glädje, för jag har uppnått vissa saker som jag är otroligt glad och stolt över och det ger en, en väldigt fin magkänsla. Så visst är det fint med drömmar, mål och utveckling- Det är inte bara fint, det är nödvändigt, för att människan ska sträva framåt, men var försiktig med att ge er själva nyårslöften...risken är stor att man blir besviken när man inte kan hålla dem efter tre månader...Ni vet vad jag pratar om va.


Igår hade jag en otroligt fin dag/kväll. Allt började med att jag slog upp ögonen vid halv ett tiden (?) och började dagen med en promenad. Efter det, åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning lite grann för att åka in till stora staden med La casa gänget, där åkte vi hjulet, drack lite champagne och bara umgicks och njöt av nyårsdagen. Sen, väl hemma igen var det dags att hoppa in i klänningen ( Inte nån av mina nya fina, fan det är 69 kilos klass på dem och jag befinner mig inte där just nu, definitivt inte) Så blev en annan variant, en svart fin sak för att bege mig till H. Jag E och H gjorde middag, spela spel och umgicks, sen slöt de upp två personer till, vi drack lite till och hade det supertrevligt! Lugnt och skönt men ändå lite fixat! Sen gick vi till La casa and the rest is history...Nådä, avslutade kvällen på Push, sjukt kul ställe, vilka fördomar man haft. Lr så känns det helt enkelt roligare att gå dit när man inte är så tjock längre? Kan ligga nåt i det.


Nu ska jag och mamma ut och promenera och sen, sen mina vänner blir det till att slappa hela dagen. Jag känner för att fixa någon god mat, kolla på några filmer och bara...Vara. Imorgon öppnar gymmet igen och jag längtar efter att få gå dit!


Pratar mycket med Z och allt känns så himla bra. Ni vet, när man har en bra magkänsla om någonting. Igår hade han vart med några vänner och även börjat städa i butiken. Tror han är ivrig att sätta igång den...Jag vet inte, men det känns så.


Nu säger jag stopp och belägg önskar er en fin dag så hörs vi imorgon. Stor kram.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards