Alla inlägg den 28 januari 2012

Av malin nilsson - 28 januari 2012 12:11

Hej Vacker! Hur har din morgon varit? Jag vaknade för en timme sedan, full med energi och redo för en god frukost! Ägg med majonäs, fetaost och bacon. Lr va fan, ni har ju säkert redan sett det. (Tycker synd om alla som inte uppskattar matbilder, behöva se andras mat heeela dagarna, haha kanske finns nåt man kan installera så man slipper?) Nu är frukosten i magen (Proppmätt) och jag ska om ett tag ut och promenera med fina H. Sen blir det lite av varje. Behöver städa/tvätta och dona lite. Ev träna senare också, får se vad man hinner med helt enkelt. Det är ju Lördag så bara att njuta lr hur!


Tänk vad ens intressen ändras...I mitt hvud just nu har jag mandelmjöl, kokosmjöl, träning och matlagning. För några år sedan, waaaaaay andra saker.


Ha en fin dag, nu ska jag se om söta E kan köra mig till min bil.

P.s Var är min snus? Inte ok detta!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards