Alla inlägg den 30 januari 2012

Av malin nilsson - 30 januari 2012 15:13

Goddag!!  Hur står det till? Jag är mitt uppe i tvättning, matlagning och städning. Åt precis en tekaka med smör och den fetaste prästosten ni kan hitta och några nävar cheeseballz. Ska strax börja med dagens middag, krämig köttfärsås med grädde och ost och blomkålsgratäng till det. Får bli en liten portion. Blev mätt.


Efter det blir det till att fara hem och ta hand om tvätten och sen Zumba ikväll. (Gick runt sjön förut, var ooootroligt härligt väder, sånt väder man bara måste ut och få luft)


Alltså. Jag behöver göra a lot of stuff! 1) Researcha lite på resebyråer. 2) Prata med någon chef på landvetter. 3) Strosa runt på olika hotell och höra mig för lite smått. Gaah! Varför får man inte tummen ur? När man är ledig, ja då tränar ich tvättar man istället. Men det är som med allt annat..Det kommer till en. och över sommaren ska jag jobba statoil såklart. Men FAN  Malin, vad är proaktiviteten? Och det här med resekonsult...söka/inte söka? Just DÄRFÖR måste jag göra research INNAN jag bestämmer mig. Jag klarar allt jag vill så bara att köra(?). Älskar när det är lite körigt, jobbar som bäst under lite press och stress så väntar lite till:)


Snart blir det iaf Bodrum två veckor, längtar!!


En liten parentes..I cheesebalz är det 56 gram kolhydrater/hundra gram. I babybell ost typ 0,3:)) Det var gott iaf och jag är nere på 71 igen. YES!! Back on track.


Nog om detta...ska fixa käk, så mätt bara!


Hoppas ni har en bra dag och fått en bra start på veckan!

Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards