Alla inlägg den 13 november 2012

Av malin nilsson - 13 november 2012 21:16

Nu ser min säng väldigt go ut, om några minuter är det jag som intar den utan att skämmas det minsta! Är sjukt trött nu, ser i kors och är täppt som fan i ena näsan. Ja, man har två vet ni väl! Gått igenom posten, handlat lite och fixat lite inför veckan. Thats it, jag checkar ut och återkommer på obestämt tid imorgon. Såg en jäkla rolig film på planet "ice age" har inte sett den innan, satt och fnissade friskt för mig själv så min granne satte ayran i skägget! Haft två sköna veckor hos min kärlek. Men allvarligt talat, jag skulle aldrig kunna bo i gumbet/bodrum offseason. Aldrig någonsin faktiskt. Ingen sol, inget att göra, inga människor ja ni fattar. Vi har ätit gott. För gott. Och motionerat nada. Det märktes på vågen, några kilo upp.Så nu framöver blir det andra bullar bokstavligen talat. Ser fram emot en tur runt sjön imorgon innan frukost för att rivstarta det hela.När jag nu vaknar..kan bli tio, kan bli tre. Vi sov inte så mycket i natt och nu börjar jag känna av det kraftigt. Åh en hätlig lång dusch, på med flanellpyjamasen och MIN säng. Den är ändå godast.


Planer hittills denna v: Sätta igång med dieten igen och börja träna. Ev bio på fre, bwla på lör och jobba på Sön. Och massa annat faktiskt, men det är bisaker.


Ses imorgon puss och kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards