Alla inlägg den 22 november 2012

Av malin nilsson - 22 november 2012 16:25

Idag har varit en riktigt ärende och fixar dag! Nu snart dags för träning. Vart jag än vart idag så har det doftat lussekatter (Lussekatter är nog det GODASTE jag vet) och det har doftats saffran och känts väldigt juligt. Det jag kom hem med i min påse var blomkål, grädde, babybells och julmustlight:) Kändes bra at stå emot. Ett kilo ner denna veckan trots lite fusk (Några godisbitar, en banan, en chokladboll och fazersrågkusar) Just det..några icke lchfvänliga drinkar också. Tror det kan va rätt bra att hålla koll, alltså skriva upp "fusket" för att se vad man triggas av. Shiiiiit vad mörkt det blev ute nu, på en minut typ?! galet. Imorgon är det fre och sen HELG vilket inte blir nåt spec, hade gärna jobbat. Ska dock till allum med en vän och kolla på en mycket speciell sak. Kommer bli skoj!


Nu ska jag smälta maten och vila lite på divanen:) sen tvätta bort ansiktet och gå och svettas lite. Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards