Alla inlägg den 30 november 2012

Av malin nilsson - 30 november 2012 14:11

Har ni stött på någon nån gång som gett er dödasill handslaget? Det finns inte så många av dem, men då och då så får man ett. Och man blir lika chockad, min kompis berättade hon fått ett för några dagar sen. Ni vet, man räcker fram näven redo att hälsa...och personen i andra änden bara liksom placerar handen bredvid din. Ingen kläm, ingen känsla, bara jävligt tafatt och löjligt. Ska du hälsa på någon genom att ta i hand, då klämmer du till lite ordentligt annars får du den andra personen att känna sig olustig capish? Jag ryser.


Igår ringde z precis inan  jag somnade vilket var perfekt, mysigt att få prata lite med honom innan man somnar. Han är så snäll. Vi pratar rätt så hjärtligt nu för tiden om allt möjligt och han säger alltid de rätta sakerna.


Snart dags för bio V får ta mig au naturel ikväll, men käner att hon förtjänar en dusch ändå? Jaaadå!:)


Ser fram emot helgen med dagpass, jag behöver städa fixa planera och avstressa.


Hej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards