Alla inlägg den 14 november 2012

Av malin nilsson - 14 november 2012 14:36

Hello! Oh sov sådär i natt alltså. Täppt i näsan vilket faktiskt kan vara riktigt jobbigt, speciellt då man ska sova. Visst man kan stå och sova, men det är inget som kommer funka i längden trust me. Och visst man kan bunkra upp med tre kuddar, men det kommer bara resultera i nackspärr när du vaknar. Ingen sömn lr nackspärr är som pest lr kolera. Ska iaf kurera mig idag med en massa te och ska snart ta ett varmt bad med massa skum!! Favoriten! Det är grejen, varje vecka säger jag att jag ska avsluta ALLA dagar med ett bad med goa oljor och skum och ett glas rött och en god bok. Allt i kombo. Det är ju det bästa. Ska bli en ny kvällsfavorit from NU. Nåväl kanske inte alla kvällar i veckan, men några.


Nu är det dags för killen att åka in i armén. Tror det är bra. För det första så kan han inte komma hit om han inte gör den och få får vi aldrig veta hur det blir med oss. Vi vill ju detta väldigt mycket. Sen om man bortser från det, så kommer det alltid begränsa hans liv om han inte gör den med resor osv.Vi ses ju ändå inte mycket nu, så lika bra passa på nu. Det som oroar är såklart att det är rätt osäkert just nu. Herregud säg att du vill vara i köket sa jag, laga mat och sånt. Men nä, den gick inte hem. Nåväl.


Ha en fin dag haj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards