Alla inlägg den 19 november 2012

Av malin nilsson - 19 november 2012 17:19

Jag är inte den som tar om mat, jo om det är riktigt riktigt gott och det blev min mat idag! Köttbullar (Färs, ägg, fiberhusk, grädde och kryddor) med blomkålsmos (Blomkål, philadelphiaost, smör) och brunsås med lite grönsaksfond och lite kycklingfond för saltet. HUR GOTT! Nu ser köket ut som en lille bomb, så är det ofta när jag sätter igång.


Såå måndag idag, vad har hänt? Igår jobbade jag och i Lördags var vi ute med Statoil och bowlade och käkade, hur trevligt som vanligt! Men jag glömde av måtta (Vem är måtta och varför vill man dricka med honom?) :) Så nu dröjer det ett tag innan jag ens vill lukta i en vinflaska.


Det är ju helt galet hur man kan sakna någon. Han finns i mina tankar jämt. När jag skulle hämta mina däck förut så stod min resväska där och då tänkte jag ändå att det blir inge mer resande på ett tag. Det håller inte. Absolut inte. Detta halvåret blir det fokus på andra saker. Så är det med den saken.

Första gympasset på ett tag idag, skönt. Nu blir det fullrulle. Runt sjön imorgon och sen pass resten av veckan. Nåt sånt.

November månad blir en tuff månad, men jag har satt mig i sitsen själv och där tänker jag sitta ett tag. Så som sagt många tedejter:) Meen det är väl skoooj ja faktiskt!

Nu blir det chill. All kärlek hej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards