Alla inlägg under januari 2010

Av malin nilsson - 27 januari 2010 23:36

  

Av malin nilsson - 27 januari 2010 16:02

Försökte göra en fuling i morse,för att slippa mitt träningspass..men, nej hitler tränarn va där, så det gick sådär..men stannade bara halva passet, hann ej äta frukost så hade ju noll krafter.


Shoppat lite idag också..oops!


Nu ska jag ta mig in till stan och fika med M och S. Mys. Ska nog ta en fet paj lr nåt:)


Shit det är värsta ovädret ute! Halt som sjutton, låg i 60 på motorvägen. Hellre det än att köra av vägen lr vad tycker ni.


Lägga in lite kort, men hinner ej nu, så det kommer ikväll.


Ha en trevlig onsdagskväll alla!

Av malin nilsson - 26 januari 2010 14:39

Kan man kalla denna dagen! Hua!


Dags att ta tag i disken också.

Spinna klockan fem.


Men nu ser jag allt några polly som det står Malin på!


Å nu kom jag på det, ska handla idag också!!


Ha en trevlig dag alla!


Fan vill inte göra mig av med min lilla rosa men har nog inge val:)

Av malin nilsson - 25 januari 2010 22:09

Ska jag köpa ny mobil!! Det är fanimej på tiden, batteriet hoppar av, går inte att skicka mess till mig ibland m.m m.m


Nu ska jag gå å sova, ska bli gott!


Fika på Onsdag och sen hoppas jag några e lite ölsugna så kan man gå ut en sväng. Ska nämligen jobba hela helgen så.


Brr! Nä, nu går vi och lägger oss va?


tjipp å hej!

Av malin nilsson - 25 januari 2010 14:39

Igår efter jobbet hade jag fredagsmys med mig själv:) ett på natten typ haha.

Film och lite gott!

Men nu är det slut på fredagsmyset och veckans första promenad ska börja. Åh ska bli ljuvligt, inte fått nån luft typ på hela helgen juh.


Sen har jag planerat en massa, städa, träna, fixa lite med överföringar m.m, men vi får väl se hur mycket jag hinner när man sover så här länge. Fast grejen är den att om jag stänger, så somnar jag inte förrens 4 typ. Tyvärr e det svårt att gå å lägga sig direkt.


Hörs sen!


Idag fyller J år, grattis grattis!

Av malin nilsson - 24 januari 2010 14:47

Ibland måste du göra saker, som kanske inte är sådär jättetrevliga, men som är nödvändiga för att du ska må bra i framtiden. Det kan vara att ta det där samtalet med den där personen, åka till en viss plats, bara få vissa saker out of your system liksom.


Om jag ger dig en apelsin...å jag får en päron tillbaka är inte det ok. Men det är upp till mig att säga det då! Annars fattar ju inte den andra personen det.



Nu, hit the shower!!

Av malin nilsson - 24 januari 2010 13:32

Som jag sagt innan så har jag inget liv denna helgen:) jobb, jobb, jobb. Idag känner jag mig mäkta sliten.


Men imorgon och Tisdag blir det träning, känns gooooot!


Nu blir det frukost och sen sticka till jobbet igen.

Fan, va helt pigg igår när jag kom från jobbet. Så somnde väl runt 3-4 nångång.


Hua!


See ya!

Av malin nilsson - 23 januari 2010 14:42

När jag var yngre tyckte jag helt andra människor var vackra, än dom jag tycker idag!


För det första så tycker jag mina vänner och min familj är dom allra vackraste!

Skönhet för mig är styrkan att våga vara sig själv.

För det första självsäkerhet och humor är så jävla attraktivt så det finns inte!

Pondus och orginalitet.


Skönhet har, för mig ingenting med kläder och smink att göra. Lr om du är smal, tjock lr hur du nu än ser ut.


En Trevlig, snäll, ödmjuk, självsäker person blir i mina ögon vacker.


Sen självklart kan jag tycka att en person blir/är jävligt snygg i nån snygg klänning t.e.x lr nåt annat.


Sen är man väl lite fåfäng till mods, jag t.e.x skulle önska att jag "vågade" gå utan smink oftare, men det är väl en sån individuell sak som man själv får jobba på.


Tänk t.e.x att gå ut t.e.x en kväll på krogen, utan nåt smink överhuvudtaget och rätt fula kläder? Hade man "kunnat" med det.

Power på den asså!


haha.


Im out!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards