Alla inlägg under januari 2010

Av malin nilsson - 23 januari 2010 13:39

Jobbade till c.a 00.30 igår och när jag väl va hemma kunde jag inte sova, så vaknade nu och känner mig helt väck. Usch. Missade mitt träningspass också, så där var 75 spänn åt helvette. Måste bli bättre på det där att boka av, ist bara för att trooo att jag kommer nog gå. Blir ju dyrt.


Nu ska jag försöka bli människa igen, wish me luck.



Av malin nilsson - 22 januari 2010 12:21

  

Av malin nilsson - 22 januari 2010 12:09

På min modifast frukost idag, nästan så jag spyr faktiskt.

Det positiva är att jag kan knappt fuska för har ju inte en spänn på kontot. Hade jag haft det hade jag åkt och köpt mig massa gott nu!!

Så, nu tog jag sista slurken och jag blev mätt iaf. Hua!


Får bli en statoil  middag och mf till middag.


Sååå va händer? Jo, jag ska jobba tre kvällar i rad nu, så inte mycket annat än så. Men det ska bli kul.


Tänkte passa på att städa lite nu innan jobbet, får se hur det går..:)


Ha en trevlig helg iaf alla! Festa och gör lite roligt för mig med!


P.s S, deli deli nästa vecka? När lönen kommit å allt.

Av malin nilsson - 21 januari 2010 20:08

Läste i tidningen att några människor hade slagit ner han mattias från "ullared" serien.

Varför? Whats the point? Å hur kommer det sig att vissa folk är så HATISKA?


Ta hand om era problem ist för att ta ut dom på andra.


Mattias Är annorlunda, fjollig och uppmärlsamhets beroende...men OCH?

Vill han vara sån, så e det väl upp till han?


Blir så SNE!


Patetiska jävla människor. Skaffa er lite ryggrad och kanske prata me honom ist...a ni hörde! Lär känna varanndra ist kanske:)

Lr ja vet inte, slå inte ner varanndra iaf.


Det finns några få få människor i den här världen jag inte tycker om (är en ganska accepterande människa) Men nr 1: Du är dum i huvudet, patetisk, ful (insidan och utsidan för den delen) och jag tål dig bara inte.

nr 2: Du är en översittare, är VÄLDIGT osäker på dig själv, så du får utlopp på detta genom att försöka få andra må dåligt. Sånt är det värsta jag vet. Nr 3: Du är en sån person som vänder kappan efter vinden. Du Har inga egna tankar, åsikter, lr ryggrad. Tååål dig inte.


Peace:)


Av malin nilsson - 21 januari 2010 17:43

Dag på stan, tack min vän!


Idag har jag promenerat, vart i stan me min fru och ska nu iväg och träna. Lovely!


Erkänn söt bild ja tog igår, haha

Av malin nilsson - 21 januari 2010 17:42

  

Av malin nilsson - 21 januari 2010 11:20

Därmed, seg. Sov tils nu. Är skithungrig, så ska äta, sen ut och promenera. Se städa tror jag, och sen ta det lugnt.


Längtar tills lönen kommer, ganska fattig nu om man säger så:)


skriver mer ikväll, tjooo

Av malin nilsson - 20 januari 2010 22:06

Tack E, du inspirerar mig! Lovely.


Vägde mig idag och det var positivt. Det var en bra start.


Nu ska jag äta mf veckan ut och senev köpa några cambridgepåsar. Lovely.


Å göra massa god mat, med massa goda röror. (tänk grillkvällarna sen E, massa kött med dina goda rööööror:)


Asbra!


Godnatt.


Imorgon blir det prommis, å spinning och ev ringa läkarn om min axel. har ont, ont. ÅÅh måste ringa tandläkarn med, sånt man drar på.


hej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards