Alla inlägg under januari 2010

Av malin nilsson - 20 januari 2010 13:57

  

Av malin nilsson - 20 januari 2010 13:55

  

Av malin nilsson - 20 januari 2010 13:24

På min SVAMPSOPPA! Herregud, den gick inte att äta. Den var inte god, tycker jag.


Nä, så snabbt som attan åker jag till handlarn och köper mig en semla och redbull. Det fick bli dagens lunch. Så det så. Im soooo worth it.


Ikväll blir det personalmöte och mf. Kanske hoppa över till granne och snacka lite skit. We are sooo worth it.


Usch, nu sitter semlan änna uppe i halsen på mig:)


Haj!

Av malin nilsson - 19 januari 2010 18:16

Ligger det till. Jag ska nu duscha, tvätta håret, inpackning. Sen slappa framför en film. Så ligger det till.


Peace

Av malin nilsson - 19 januari 2010 14:45

Sitter och tittar på fresh prince och myser, äter svingod kycklingsallad. Mums.


Ikväll blir det en mf dock, men dom är goda. Dom är hele ok, mums på det också säger vi.


Spinning och tvätta håret ligger på schemat ikväll:)


Zeeeeee ya.


Pözz på er.


Ps mina tankar går till L idag som ska göra sin operation. Ja hoppas allt går bra och att det inte är alltför smärtsamt:)

Av malin nilsson - 18 januari 2010 15:48

Idag har jag tränat, plockat bort julen, ställt in det gamla, städat, ringt lite samtal med, mera.


Ska på pass nr två om tre timmar, som sagt man hinner med mycket när man är ledig.


Prövade min bästaste, bästaste sommarklänning förut och den satt så braaa!

Idag har jag kört ren kur MF, känns bra. SEn ska jag köpa hem cambridge också, så kan man altinera lite.


Men iom jag tränar också, så blir det att ja äter ett vanligt mål om dagen, mellanmål och t,om lite godis kanske då då. Pizza på söndagarna:)


A men ni fattar.

Asbra.


Nu börjar jag bli lite trött, ändå hållt igång bra idag!

Ikväll ska jag se nån av de filmer jag hyrt med mig från statoil. Bl.a madagaskar 2, hihi, såå bra.


Nu ska jag jobba två helger på raken (mindre kul, haha) Tur man trivs på jobbet. Sen helgen efter där så är det stor fest på åkeriet. Sen helgen efter där kommer ev lite brudar hit bl.a A, F, M och så. Love!


Hejrå!

Av malin nilsson - 18 januari 2010 10:22

På gång idag..lyssna nu här! Jag ska...


Träna, städa, kolla på mina rullar jag hyrde igår. haha! Skön dag.


Peace out!

Av malin nilsson - 17 januari 2010 11:43

Tänkte jag skulle promenera innan frukost. Det sket sig! Men nu sitter jag och funderar...Kanske jag hinner med och promenera innan jobbet idag?! Hmm, ja får ta och fundera lite.


Igår blev det en lugnt kväll, skulle hem till S, men hade inga pengar och var trött så hoppade det. Så är det ibland. Love u.


Idag jobbar jag 15-20, värsta grymmetiden. No worries liksom.


Ha en bra söndag! Å till er som är bakis (Vet la en tv, tre pers iaf:)) plenty of fluid, aiiight!!


haj

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards