Alla inlägg den 2 februari 2010

Av malin nilsson - 2 februari 2010 16:04

Sitter och tittar på one tree hill och är inne på facebook och råka komma in på gruppen "Vi som minns backabranden" och tårarna bara sprutar på mig!!


En kombination av trötthet och den gruppen tror jag. Kände ingen som dog....men bara tanken på det som hände får mig att RYSA i hela kroppen!!!


Så orättvist...vad ska man säga. Finner inga ord.


Det enda man behöver, lr det enda jag behöver är KÄRLEK; VÄNNER; MIN FAMILJ.


ooh my head is spinning, såå trött.


hejdå

Av malin nilsson - 2 februari 2010 15:05

hihi, idag när jag skulle åka hem från jobbet hade jag sket mycket snö på bilen och då kom det en polsk kille till min räddning och tog bort det..Alltihopa:) gött, det va trevligt tyckte jag:)


Nu mina vänner ska jag slappa lite och sen ikväll hem och fira mammsen.


Blir tyvärr ingen träning, för trött och skyller lite på snön också..faktiskt..hihi..booo.


Ska ta lite kort på the family senare:)

pözz

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards