Alla inlägg den 5 februari 2010

Av malin nilsson - 5 februari 2010 16:11

Jag kollar på ett visst kort mår jag ILLA!


"Illa, jag mår illa, varge gång jag ser dig och dig, fiiiii fan alltså"


Du är äcklig.

Av malin nilsson - 5 februari 2010 15:51

En kille som har allt. Attityden, ödmjukheten, kroppen och stilen!


Men vem han är e hemligt!:)


Han är med i en viss tv serie iaf.


Idag har jag vart och köpt present till min syster och en försenad )ok, mycket försenad) present till min fru, en liten grej bara, men hoppas hon tycker den är fin.


Hur har ni det själva? Ni har nog varit piggare än mig, men nu börjar jag bli människa igen. Lite inpackning i håret och mascara på fransarna så är jag good to go:)


Och NÄR ska jag städa då? Imorgon på dagen kanske? Ja, kanske.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards