Alla inlägg den 16 februari 2010

Det

Av malin nilsson - 16 februari 2010 15:56

Blir inte många knodd gjorda idag inte!


Helt seg!!


Nu ska jag spinna om en timme, sen hem och slappa mer tror jag. Skulle kunna somna..zzz...z...zzzz

Av malin nilsson - 16 februari 2010 11:38

Va jag min fru och hennes söta mamma på MRL. Shiiiiiiet! Men det var riktigt roligt ändå tycker jag. Mycket fullfart och fläkt! Men hua, träningsvärk idag. Men den går nog bort med lite spinning ikväll lr vad tror ni..


Sen löste jag och E dom värdsliga världsproblemen, haha. Ok, kanske inte riktigt, men trevligt har vi iaf!


Denna helg blir det jobb, men ser fram emot det. Trivs ju så himla bra där så.

Sen nästa fyller söta A år så det blir lite kalajs. Vet ej om jag jobbar lr ej (har sagt till H att jag gärna jobbar nästa helg också, iom jag åker den första, lite mer cash i Thailand är ju inte fel) Men isf kommer jag efter. När alla hunnit bli fulla och odrägliga, Ahahaha. HUA!


Idag ska jag försöka sno tillbaks mixern också, men nu blir det en prommis...tror jag....ska tänka på det några minuter till.


Pözz, spread L.O.V.E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards