Alla inlägg den 22 februari 2010

Av malin nilsson - 22 februari 2010 16:01

V, ringt till kommunen och tjötat dom ska röja snön från parkeringen.


Ok darlings, shiiiiiet va seg jag ÄR idag! Blir så när man stängt två dagar, Detta blir lite som en vilodag. Tror det blir tacos idag.


Snart får jag packa!!! Wehoooo.


Lät sno med mig en hatt också..


Nä, hörs sen, palla liksom.


puss

Av malin nilsson - 22 februari 2010 02:34

Pratat i tele i typ två timmar nu, kanske dags att sova sig?


men det var ju nåt jag skulle skriva? Just det.

Hörde den dära låten med pitbull förut...Tänkte på rhodos 09 direkt.


På balkongchill, bajskorvar, roliga gubbar i resturanger (Kommer ni ihåg den söta gubben tjejer?)


Ah anyway.


En ganska jobbig känsla kom över mig förut idag på jobbet...men det gick över. Jag tänkte att tjejer pratar också. Men ah anayway, jävligt dåligt. Slibbo.


Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards