Alla inlägg den 3 februari 2010

Av malin nilsson - 3 februari 2010 21:02

Ibland måste man medla mellan två människor, och jag gör det gärna, för jag tycker om dessa personerna väldigt mycket, båda två!!


Ibland måste man lägga sig i lite, när man ser att det behövs.


Och till dig...

Ser du inte att dina personlighetsdrag sårar folk? Din vän sitter och mår dåligt och du tänker bara på hur DU mår?

Du är sån och kommer antagligen alltid vara, det är därför jag aldrig kan känna fullt ut för dig. Du är en "taker" och jag är en "giver". Så e de bara..


Du gömmer dig hellre i ormgropen och tänker bort dina problem utan att göra nåt åt saken. Synd. För du har många, många bar sidor! Tyvärr orkar man inte sitta och bekräfta dig hela tiden. Tyvärr...Man har liiiite annat att göra på dagarna också:)


Jag säger inte att jag är perfekt, haha ABSOLUT inte. Men att hugga folk i ryggen är inte ok, och du måste lära dig att känna för andra än för dig själv.


Btw, jag e trött på snön. men det visste ni nog redan:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards