Alla inlägg den 3 april 2011

Av malin nilsson - 3 april 2011 02:02

Bästa filmen går på trean nu, är bara tvungen att skriva det innan jag skriver något annat..FEAR heter den med Mark wahlberg. GRYM!


Idag har det vart jobb för hela slanten. Mycket att göra idag, man märker att sommaren, lr iaf våren är på väg. Kom bl.a en hel busslast med några slags turister:)

Alltid lika kul vet ni!


Efter jobbat träffade jag tokstollarna S och J, love them. Fick mig några härliga garv från hjärtat och nu är jag hemma och ska strax zzzzzova.


Igår träffade jag min faster för lite god mat och vin på stan. Hon är en av mina favorit personer i hela världen. Hon är en sån person (Har några sådana i mitt liv, vilket man ska vara glad över) som man kan prata om vad som helst med. Och just prata, det är något vi gör mycket när vi träffas. Om ditten, datten. Om allvarliga saker och om roliga saker. Ni vet, livet helt enkelt och allt som det inkluderar.


Sen en sväng till basic med min tjej och hennes mamma! Kul!


Så än så länge är jag urnöjd med helgen och morgondagen blir säkert också en toppendag!


På måndag: STÄDA; BYTA DÄCK FÖRHOPPNINGSVIS OCH TRÄNA.


Kärlek!!


Kom alltid ihåg, DU är värdefull!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards