Alla inlägg den 11 april 2011

Av malin nilsson - 11 april 2011 21:45

Ja, mellan dom timmarna har jag hållt igång idag. Let me tell u little bit about it!


Började dagen med att ringa samtal. Till A-kassan, till mina elbolag och till banken. Fixade så mina räkningar numer kommer på autogiro. Kompleterat till A-kassan (Dom är ju så jävla kinkiga så man dör) Men måste faktiskt erkänna att dom är trevliga och tydliga, vad mer kan man begära liksom?


Hem till mamma/pappa gick igenom kontraktet, pratade lite om skattejämkning och dekleration m.m


Gick morgon promenad och därefter en god frukost (Ägg, avocado med färskpressad juice)


Sen in till stan för att träffa S, nu är kontraktet klart. Sist, till skatteverket och fixat personbevis och skattesedel.


Sen hem, har tränat hälsat på min fru en snabbis.


Å just det, har ätit fuskbullar till middag, MUMS! Det får det bli till lunch imorgon, bra jag kom på det, måste ställa mig koka potatis innan jag somnar..ZZzzzz.


Säkert glömt massor. Bästa dagen, älskar när jag fixar saker och chefar lite. Haha.


Nu blir det snart sängen. Tänkte skriva om två urkassa filmer jag såg igår, men det tar vi imorgon. Vad ni inte ska se liksom..


Nu blir det två dagarjobb, yeeej!


Vi ses!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards