Alla inlägg den 18 april 2011

Av malin nilsson - 18 april 2011 21:39

Idag fick jag mail från min DM ( Destinationmanager) det var som ett välkomstbrev ungefär med lite fakta och bilder på min lägenhet där jag ska bo i sommar! Vi kommer bo i samma område, det är lägenhetshoteller. Michelle heter hon, 27 år från Danmark. Hon har gjort detta i flera år, så hon är säkert väldigt duktig.


Jag skrev och fråga henne "Är det bara jag som ska vara RL själv? (Reseledare)

Då skrev hon att det är jag och hon som är ett team plus en tjej till. Tjejligan!!:)


Så skrev hon att mina lärare sagt att jag var väldigt duktigt *Stolt*


Men oj nu är det pirrigt! Hon kommer möta mig vid flygplatsen och köra mig till min lägenhet, sån är planen.


Nu ska jag beställa uniform och lite annat, skulle gjort idag, men ej hunnit. Jag hoppas jag kommer hinna en jävla massa imorgon, hade vart skönt.


Ska skicka iväg lite viktiga brev imorgon också, ett till försäkringakassan (apollo) och ett till a-kassan med ett arbetsgivarintyg) Jo visst så är det.


Nu ska jag ta en låååång dusch och sen zzzzzzova.


All kärlek!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards