Alla inlägg den 20 april 2011

Av malin nilsson - 20 april 2011 22:09

Slank in på Natascha Peyres blogg nu. ( Ok, jag erkänner läser den rätt ofta) Men till poängen. Jävlar vilken jävla pangkropp hon har bruden! Yo go!! Snygg som faen är hon!


Nu ska jag krypa till kojs, kommer sova sååå gott (Sov jätte dåligt i natt av nån anledning) Kan ni sova med ena armen nedanför sängen? Inte jag!! Jag tänker på den där historien ni vet som man hörde när man var liten "Det är inte bara hundar som kan slicka" Tanken med den var att man sover och vaknar av att en människa slickar på din hand! Asså allvar. Jag har fått men för livet. Sen låg jag och tänkte att jag var tvungen att ha täcke runt hela mig, annars kommer nån och drar svinhårt i min tå...lr kommer sådär sakta. PSYKBRYT!!

Inte ok detta riktigt:)


Imorgon jobbar jag kväll, vilket ska bli skönt..vill sova uuut! Sen gå till gymmet och sen jobba. Det blir perfekt. Vaknar jag vid nio imorgon så drar jag och tränar med F, annars drar jag när jag vaknar. Orka ställa klockan när man legat och tänkt såna sjuka tankar natten innan..


Nu är halebop reklamen på tv. Do i need to say more?


Hoppas alla får en trevlig påsk, själv blir det lite partaj på Lördag och Middag med släkten på resturang i stan på Måndag.


Kärlek.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards