Alla inlägg den 24 april 2011

Av malin nilsson - 24 april 2011 18:12

Kul att heela inlägget försvinner för att man har ett sånt jääävla kasst internet (Är glad att jag sagt upp det, ska fixa annat, bättre till hösten när jag kommer hem)

Det suger verkligen, mitt i alltihop, i en text t.e.x så har du inget internet längre..Poof,gone, NADA! bara till att börja om. Jag är inte bitter..


Idag vaknade jag sisådär vid 13..ok, nu ljög jag. 14 var den..å andra sidan så gick jag och la mig vid 05 så det är väl helt ok? (Fan vad tråkigt det är att skriva om samma grejer btw)


Började dagen med att åta påsk middag hemma hos mor och far. även min ena syster med familj var där. Sill, köttbullar, korv, rödbetssallad, potatis, daimtårta och massa annat gottigt. Imorgon blir det andra bullar. Och gärna en tur runt sjön, får se vad man hinner med.


Igår vankades det grillpartaj hos B, supertrevligt! Sen åkte jag E A och P in till stan och jag och E hamnade på Hardrock, sjukt kul! Spelade lite BJ och vann lite. (Skulle kunna sitta där en hel kväll, men det går ju inte, man måste ju vara lite social också haha)


S och J var med också. S är en person jag har stor respekt till, som människa. Han är generös, snäll, "stark" och det viktigaste, han ställer alltid upp för sina vänner. han är jätte, jättebra helt enkelt. "Snabbt, stabilt och jätte, jättebra" (Bredbandsreklamen)


Well, vart var vi? Jo, jag och E fick oss lite sightseeing också, mycket spårvagn bidde det, aahaha!


Tack alla för en superhelg, imorgon vankas jobb och middag inne i stan med Faster!


Önskar er alla en fortsatt trevlig helg (Än är den inte slut) och en bra start på den nya veckan.


Ingenting är omöjligt, du bestämmer själv dina utmaningar!

Tänk på att de personer som låter lite bittra och säger lite skumma saker, oftast mår dåligt själva och tar ut detta på dig, alltså ABSOLUT ingenting du ska bry dig om!


All kärlek!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards