Alla inlägg den 8 februari 2013

Av malin nilsson - 8 februari 2013 22:58

Åh jag ska framöver alltid storhandla sent på kvällen! Det var jag och typ 5 stollar till som skippade fredagsmyset och åkte och handlade is. Vi nickade sådär vänligt till varanndra och hjälpte varanndra att hitta bland hyllorna. Sen tog vi en fika på parkeringen allesammans och sen blev jag hembjuden hem till Nisse på middag nästa Tisdag HAHAHA NOT! Nu är kyl och frys fylld och det känns såå skönt! Då kan jag börja dagen imorgon med morgonpromenad och nyttig frukost. Det är dags igen hörrni. Matschhema. Vad ska jag kalla det, det kommer bli en blandning mellan lchf/GI. Låt oss bara kalla det schema, framförallt lchf iom det är så brett, mindre kolhydrater liksom. Punkt. Men sen kommer det bli lite grötrecept, recept med bulgut, matvete, fullkornspita med fyllningar, ett och annat fullkornspasta recept osv. Matblogg helt enkelt. Bra och nyttig mat och bakning med nya spännande smaker. Oh spännande. Kommer även skriva ner om jag tränat lr inte. Så ser vi hur det går.


Nu är jag trött som sjutton, ska slänga mig på soffan och glo lite. Hörs imorgon hoppas alla har en härlig fredag tjo tjo.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards