Alla inlägg den 20 februari 2013

Av malin nilsson - 20 februari 2013 23:16

Nämen heeeeeej!


Hoppas alla mår bra är vid gott mod. Jag mår förjäkla bra, haft en kalasdag på jobbet (som vanligt) och kom hem nu och väntar på att min älskling ska ringa igen..vi får se kan hända att han somnat, de ska upp i ottan varje dag! Imorgon är det day off, vilket betyder träning, städ och mr grey allt i mjuka goskläder. Hade gärna velat baka lchffrallor, lchfenchiladas bröd och göra lchfvåfflor, MEN det får nog bli lax imorgon igen om jag ska ha råd att fira bästa M på Lördag! No worries right, på Måndag kommer cashen in. Jag ska investera i ett våffelgärn och en glassmaskin, så är det bara. Tänk..nygräddade lchfvåflor med grädde, lchfglass och lite lågkalorisylt på. Jag kan dö och komma till himlen.

Iaf, ser fram emot dagen imorgon som jag ska spendera med me myself and i. Tycker ni om erat egna sällskap? Det är viktigt tycker jag. Jag har oftast sjukt kul med mig själv!:)


Socionom. Det är nåt som kommer och går i mitt huvud. Jag vet att jag skulle bli en bra en. Det tåls att tänkas på, det kommer nog till en tillslut. En annan sak, undra om man ska bo i turkiet en period i sitt liv? Det tror jag nog det blir. När, hur länge, vart osv är en senare fråga.


Fick hem hemskt goda fläsksvålar som jag provsmakade några stycken just, booom fredagsmyset kirrat. Lördagar kommer vara min åtvadduvilldag. Tror jag behöver en sån. Då kan jag äta godis och vad jag vill.


Jobbade i sthlm i lördags, svinroligt!! Tyvärr håller det inte att åka dit och jobba, så ska se mig om om nåt ställe som behöver hjälp då och då. Hör ni nåt så höt gärna av er.

Saknat detta, skriva av sig lite.


Godnatt!

Av malin nilsson - 20 februari 2013 14:10

Frukost: Ägghack med majonäs och gräslök bacon funlight

mellanmål: en redbull light lite mörk choklad

Middag: Lax med creme fraishe och fetaost blomkålsmos ruccola funlight

kvällsmål: keso med en skvätt grädde och några blåbär

Träning: 20 minuter gå band 10 minuter crosstrainer

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards