Alla inlägg den 3 juli 2011

Av malin nilsson - 3 juli 2011 23:21

För då är det härliga, härliga flygplatsdag. Nu är jag hemma, efter att vart tvungen till att åka till ett hotell för en gäst kunde absolut inte sova där i natt! Hon kunde absolut inte sova på vårt fem stjärniga hotell i Gumbet. Men ärligt talat så är det så det funkar, alla gäster har olika höga förväntningar och när de inte blir uppmärksammade så känner de sig kränkta, bla, bla, bla. To be continued.


Skulle egentligen träffat en "vän" på en lille drink i aften, men är så trött nu, så jag skiter i det och går och lägger mig istället, så man är pigg och kry imorgon.


Å det hä med H. Alltså. Det känns ok. Man får inte ta allt här nere så allvarligt. Om vi verkligen vill vara med varanndra får han ju komma hit och hälsa på. Svårare än så är det inte. Vi har träfats nu varje dag i en månads tid, som ett gift par är vi, vi gär inte så mycket, mest sover. Han är oftast super trött efter han jobbat, iom han slutar så sent. år se om han kommer i natt, egentligen bättre inte, jag menar det kommer ju bara vara så i en veckas tid till. Any who.


Sett ett par jättefina skor jag ska köpa. Men frågan är..röda, lr vita? Dom röda är ju sjukt snygga...men de vita är jääättesöta. A ni hajjar, många svåra beslut som ska tas.


GONATTENS!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards