Alla inlägg den 6 juli 2011

Av malin nilsson - 6 juli 2011 19:15

Så många frågor, så lite tid..känns det som just nu. Surrar frågetecken i mitt huvud. Jag veet att det enda jag kan göra är att vänta. För då kommer svaren komma automatiskt. Men fuck vad det är svårt ibland. Känns ju helt schizofrent detta tankemönster, bra ena dagen, värre dagen efter. På grund av frågetecken..surrande frågetecken. Men detta är ingen magkänsla grej, för magen skriker Ja, ja, JA!

I just have too feel it. På riktigt, annars kan vi lika gärna lägga ner. All or nothing.

Vågar du chansa med mig? Lr lever vi i en drömvärld som snart kommer gå i tu? Just tell me that and i´ll be happy.


Idag har jag varit ute på lite olika hotell och kollat säkerheten och sånt där. Oj, vad tråkigt det var! Tusen frågor som de skulle svara på om ALLT! Hur hög är balkongerna? Hur många securityexits har ni? Efter hur många sekunder går brandalarmet? Bombhot, hur hanterar ni sånt?

 Kommer vara i säng innan tio ikväll..


HEJ!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards