Alla inlägg den 4 juli 2011

Av malin nilsson - 4 juli 2011 16:03

Undrar om man ska ut ikväll, rensa huvudet på några moln? Oftast är det ingen bra idé när man känner sig lite nere, slutar oftast very, very bad.

Haft en kanon dag på jobbet idag, fått fokusera på massa annat. Men så kommer kvällen, och andra tankar börjar komma smått tickande. Natten slutade väldigt, väldigt dåligt igår. jag skickade hem honom klockan halv sex i morse. Utan anledning egentligen. Inte så smart kanske..Men vi började prata om att han ska åka och så, och han säger liksom inte de sakerna jag vill att han ska säga. Ibland är det nära, men jag vill ha mer. Im sorry. PANG sa det i min dörr och så var jag helt plötsligt själv. En MAN hade vetat hur han skulle hantera situationen. Yupp yupp.


Man försöker tänka outside the box, men hur lätt är det när man lever i en bubbla?


Funderar på att gå och tatuera mig idag, får jag med mig Lisbeth så gör jag det. Hjärtan på foten:)


Ju mer jag tänker på det så ska jag nog inte gå ut idag. I need sleep. Och shoppa skor. Thats what i need, kommer bli såå plattfotad om jag fortsätter gå runt i mina flip flops..


HEJ!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards