Alla inlägg den 9 juli 2011

Av malin nilsson - 9 juli 2011 17:29

Idag har jag varit och tagit en ojlemassage på Rayola, världens bästa ställe. Måste säga från hjärtat, bästa massagen jag någonsin fått! Lagom hård, lagom mycket olja. Lagom är bra.


Så nu sitter jag här med olja i håret så det ser helt fett ut. Nice. Har en kväll hemma, städar. Har fortfarande ett munsår lika stort som Sverige så känner mig inte så manad att gå utanför dörren förutom för arbete.


Pratade med Syster igår, saknar dem! De kommer nog inte hit i sommar, men de kommer till Thailand till vintern om jag kommer dit:)


Fy sjuttsingen vad jag saknar den svenska sommaren. Såhär ser en perekt sommardag ut. (Då man är ledig)


Vaknar runt tio tiden av att solen glimmar in genom fönstret, man tar en sarong på sig och går upp och gör iordning en frukost. Gärna en smoothie och till det ägg och avocado. Äter frukosten över tvn och passar samtidigt på att kolla mail, fejjan. Sen åker man och solar och badar med härliga människor fram till 16-17 tiden. Sen åker grillen, maten, ölen, godiset fram på "Trägårn" och man hygger sig där några timmar. Sen vet man inte riktigt vad som händer, det bestämmer vi då. Kanske åker man vidare nån annastans, lr så sitter man och pratar all night long. Man somnar helt tillredställd och kan inte vänta tills nästa härliga sommardag!


Och inte för att glömma, promenad runt sjön med det obligatoriska doppet i sävelången, BÄSTA starten på dagen!


Hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards