Alla inlägg den 14 juli 2011

Av malin nilsson - 14 juli 2011 16:29

I början var allt nytt, kul, spännande, massa nytt folk, man var fräsch och man var på topp!


Nu, ett munsår som VÄGRAR släppa, folk som fjäskar för en på varje resturang man går på( Jag orkar inte, vill bara ha min ravioli på burk tack), falska människor som ska presentera sig var femte steg man tar. (Jag behöver en kram, från en verklig. Saknar min familj och mina vänner) Det är 42 grader så man svettas konstant. Bilen är ett helvette, ratten är så varm så den går knappt att använda.


MEN, så får man en liten pojkes favorit gossedjur på träff så blir man glad igen.


Idag är jag trött. Från hjärtat och ut.


Å andra sidan så har jag lärt mig mer under dessa två månaderna än under ett helt år. Både om mig själv och andra.


Jag gjorde en jävligt bra grej idag också, TACK m för samtalet. Tänk att jag har så smarta, underbara människor omkring mig. P.s allt du sa är rätt, behövde bara höra det från någon utanför bubblan. Nu är jag in control igen och det är det viktigaste, hata känslan av att inte vara det.


Nu, en lååång iskall dusch!!!


Tänker på er!


hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards