Alla inlägg den 10 september 2011

Av malin nilsson - 10 september 2011 19:42

Ok. Nog är nog. Malin, du har ingen mat hemma, ok? Spelar ingen roll att du går fram till kylen och kollar en gång i kvarten, sanktePer har inte varit där och magicly lagt dit en middag (Inte ens en twix för den delen..) Jag är lite hungrig. MEN jag orkar inte gå utanför dörren. Lr jo, kanske att jag går ner och köper lite mjölk och flingor, det skulle vara gott faktiskt.


Vet ni, idag har jag SHOPPAT! Ok, inte mycket, men ändå. Jättenöjd över mina inköp. En brun/vit stor sjal som jag typ kommer leva i under hösten och en klänning, med rosa underdel och vit överdel. Jättefin! Jag ar inte shoppat på vet inte hur länge. Men nu när man gått ner lite, oj så skojigt! Pröva jeans i strl 40, det var inte igår kan jag säga. Såhär är det, mitt state of mind är att jag känner mig rätt smal nu. Fast smal är jag ju inte, men riktigt glad att jag loosat fem kilo. Det är rätt mycket? Tydligen, för jag har loosat typ två storlekar på vissa saker. Tänk om man kunde gå ner fem till?  Tror inte det, för nu verkar det ha stoppat:) Vi får se. Kul att shoppa lite nytt iaf.


Messade H i förrgår. Ja, helt efterblivet. Men...då jag satt på båten och hade vår lilla konversation om ingenting via sms, så fall det massa grus ut från örat. Först från det högra, sen från det vänstra. Kände liksom inget. Lr jo, nu ljög jag, lite kände jag. Men det var mer hjärtligt, alltså, han mår bra, jobbar i Attalia nu och det kändes bara riktigt bra att höra, på något sätt. Anyway, det var hej, hur mår du, vad gör du..de viktiga frågorna har jag redan fått svar på. Ok, ska vi stänga denna rad nu kanske? Tror fan det är på god väg..stora stenen är borta, gruset  borta, nu är det endast lite sopning av infarten, sen är jag klar.


Tanken var att jag skulle gå till Tarkans och göra fransförlängning idag, men inte haft nån direkt energi, somnade 0500 igår.

Nä, nu blir det kvällsmat (Yes, sluta vara så lat nu och gå och handla) och sen sova!

Önskar er alla en fin Lördagskväll. Du är värdefull!! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards