Alla inlägg den 21 september 2011

Av malin nilsson - 21 september 2011 00:01

Fatta tystnaden som uppstår när jag och min kära DM åker ut på middag till exklusiva Xanadu Island för vi har tio st säljare här på besök, och alla är uppklädda till max och vi är...ja, vi är trötta, sletna och orkar knappt tvätta håret:) Det var kul! Meeeeen vilken middag!! Kommer nog inte behöva äta imorgon.


Såhär, vill ni ha LYX så ska ni åka till Xanadu Island, ett av våra hotell. Sjukt exklusivt, ni får en hel halvö för er själva typ.


Nu är jag trött, så jag ska gå och lägga mig. Hotellbesök imorgon, men tror jag kan sluta hyfsat tidigt så det är skönt. Räknar vid fem iaf.


Jag är så tacksam. För min familj, mina vänner, mitt liv, för alla sköna härliga människor som finns runt omkring mig. Hur förklarar man liksom...känslan av total tillfredställelse kommer ofta över mig. När jag har haft en bra jobbdag och känner att jag utvecklas, har roligt och fixar, när jag har otroligt växande samtal både med vänner, men även med random folk, som här i Turkiet. Alla som jag känner, som jag håller kär: Ni betyder allt och jag är otroligt tacksam över att ni finns.

ZZzzzzzzz...Nä, godnatt!!



P.s Har ni någon i ert liv, som av nån anledning sprider dålig energi nån som alltid tar, men aldrig ger...gör er själva en tjänst och radera denna människan ur ert liv. Jag har "behövt" göra detta en tre, fyra ggr och OM det känns bra efteråt!


Ok, anyway. Godnatt, önskar er en fridfull natt med mycket härliga drömmar (Och kanske nån mysig person bredvid er, så ni inte fryser)


Hejdååååå!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards