Alla inlägg den 15 september 2011

Av malin nilsson - 15 september 2011 02:15

 

Av malin nilsson - 15 september 2011 01:41

Hej! Hur har er dag varit? Fin och fylld med kärlek och omtanke hoppas jag!


Sitter just nu på balkongen och äter min favorit yoghert. Den är med jordgubbssmak, den är krämig och bäst av allt, den kommer i halvliters förpackning:) Påminner lite om delikatess yogherten hemma. Dricker en redbull light gör jag också...och mumsar lite mandlar, ALLT på samma gång samtidigt som jag sitter här och skriver.


Haft en fantastiskt trevlig jobbdag och en fantastiskt trevlig kväll med min vän A. Jäääävlar vad klämkäckt det blev helt plötsligt då, förlåt, inte alls min mening. Men for real, säger det igen, så sjukt kul detta jobbet är. Plus att denna veckan har jag så himla fantastiska gäster som bara förgyller mitt liv med kärlek! Från varje hotellträff jag går ifrån, har jag ett enda stort smile på läpparna. Besökte mina favorittanter på Seray idag också, dom blev så glada så! "Kommer duuuuu, lilla guiden" sa dem. Bless their hearts.


Ikväll har jag haft lite kvalitetstid med A, på båten. Drack lite vin och satt och tjöta om ditten och datten. Om rosa liv och om gråa liv. Jag har haft ett rosa liv. Han, ett grått. Historier han berättar...man bara sitter och gapar. Han ser ut som en riktig "Badboy" men har ett hjärta av guld denna man! Döm aldrig någon efter nåns utseende. För att berätta lite, så är han uppvuxen i en fattig del av californien, hans brorsa blev skjuten av en gängmedlem när han var mycket ung ( Hans mamma bär bara svarta kläder, inget annat, än idag) Han har i princip fått försörja hela sin familj, på alla möjliga sätt..Jobbat som soldat i Iran och andra ställen. And on and on. Sjuka historier har han att berätta. Om sitt liv, hur han hamnade här liksom, på denna båten och har båtturer varje dag under sommaren.

På väldigt många sätt är vi lika till våra personligheter,klickade liksom första kvällen vi träffades. Efter det har vi hängt en hel del, som vänner. Spelat biljard, dansat fuldans, skrattat, badat m.m


Ok enough about that.


Imorgon är jag ledig (Bortsett från Servicetelefonen) Jag har tänkt att ägna mig åt följande: Titta på två filmer jag snodde med mig från båten, spela det sjukt beroendeframkallande spelet på min mobil(Nej, inte snake..), äta kellogs cornflakes med mörk choklad i sängen, sova, städa. Nåt annat hinner man väl inte med?


Sov gott<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards